Doháníte inovací krok s konkurencí?
Poptávka se mění?
Jak realizovat pouze "prospěšné" změny?
1. Tvorba nápadů
2. Třídění nápadů
3. Vývoj a testování koncepce
4. Vývoj výrobku
5. Testování trhu
6. Zavedení na trh
Naše spolupráce je možná od začátku inovace, v průběhu procesu, nebo zajištěním jedné fáze vývoje.
Cílový trh – jeho velikost, struktura a chování.
Cenová a distribuční strategie.
Ziskové cíle.
Nejlevněji "otevřete dveře" od první do třetí fáze inovace.
Při přípravě nezapomeňte na vhodný název, grafické zpracování, ochrannou značku a domény.
PR nejsou jen placené články. Spotřebitelé si rádi pomohou sami.
Při prezentaci novinky a provázání vztahu odborníků se spotřebiteli se neobejdete bez internetu, mobilů a sociálních sítí.
Od návrhu po nabídku svá rozhodnutí opakovaně vyhodnocujte.
Opakujte analýzu předpokladů, definici cílů a určení strategie.